Senaste nytt

Star Alliance award till Cooköarna - hjälp med rutt sökes!

palmen

Moderator
Wow, hade inte läst den tidigare. Läste del 2 också, båda mycket bra! Tack!
(Är det dyrt att vara på Rarotonga? Jobbigt mkt insekter? Tänkte vara där 2 veckor.)
Det är en ö mitt ute i ingenstans som kräver mycket fraktat till sig i form av mat. Prisbilden är med andra ord lite högre men tyckte inte det var direkt dyrt.
 

Gus

Medlem
Det skulle fungera om du hittar den.
Det verkar finnas ganska mycket med United till Auckland från San Francisco,

Ringde Tallinn nu för att kolla om de ser samma som jag. Det gör de! På flighten SFO - AKL finns det några dagar i veckan en handfull platser i Business. Det är en Dreamliner. United kör tydligen med lite konstigt ställda säten men verkar ändå schysst.

Fantastiskt kul! This changes everything!

Nu ska jag titta på sätt att åka ARN - SFO!

Tips om flygmaskiner och annat tas tacksamt emot.

Edit: Finns inte så våldsamt mycket att välja på ARN - SFO som jag hade trott. Det får ju bara vara ETT stopp på vägen. Turkish ligger bra till vid första anblick.
Stämmer detta fortfarande? Jag skulle gärna åka till Australien eller Nya Zeeland via USA. Men jag hittar INGET i business från USA till vare sig Australien eller Nya Zeeland i annat än ekonomi i höst. Det hade varit så nice att få 23 h i en amerikanska stad och sedan fortsätta down under. Drömmen vore ju att få prova United Polaris.
 

Dr. Miles

Expert
Stämmer detta fortfarande? Jag skulle gärna åka till Australien eller Nya Zeeland via USA. Men jag hittar INGET i business från USA till vare sig Australien eller Nya Zeeland i annat än ekonomi i höst. Det hade varit så nice att få 23 h i en amerikanska stad och sedan fortsätta down under. Drömmen vore ju att få prova United Polaris.
Sökningsresultat av San Francisco SFO - Sydney SYD direkt på United.com

Screenshot20170603 01 UA.png
 
Toppen