Senaste nytt

Star Alliance award till Cooköarna - hjälp med rutt sökes!

Erik M

Medlem
Det skulle fungera om du hittar den.
Det verkar finnas ganska mycket med United till Auckland från San Francisco,
Japp! Jag hittar de där direktflighterna. Jag vet förstås inte om de är tillgängliga för mig eftersom de är United-platser som visas på Uniteds sida. Men det tål att testas med Tallinn!
 

Glenn E

Medlem
Air New Zeeland flyger väl direkt till RAR från LAX? ( numera utan det jobbiga stopet i fr. Polynesien)
Tillgång till bonusavgångar har jag dock aldrig kollat
Jag tror de flyger en gång i veckan på den rutten men jag har inte kunnat hitta en enda ledig award plats ens i ekonomi.

Det måste vara en ganska lång flygning i ekonomi klass.

Ett tips:
Genom att kolla arrivals och departures på en flygplats kan man få en god indikation på vad man kan leta efter.
FlightStats
 

Erik M

Medlem
Air New Zeeland flyger väl direkt till RAR från LAX? ( numera utan det jobbiga stopet i fr. Polynesien)
Tillgång till bonusavgångar har jag dock aldrig kollat
Ja jag tror det stämmer att rutten finns eller fanns, men jag har aldrig hittat awardplats trots att jag sökt det.
 

Erik M

Medlem
Det skulle fungera om du hittar den.
Det verkar finnas ganska mycket med United till Auckland från San Francisco,
Ringde Tallinn nu för att kolla om de ser samma som jag. Det gör de! På flighten SFO - AKL finns det några dagar i veckan en handfull platser i Business. Det är en Dreamliner. United kör tydligen med lite konstigt ställda säten men verkar ändå schysst.

Fantastiskt kul! This changes everything!

Nu ska jag titta på sätt att åka ARN - SFO!

Tips om flygmaskiner och annat tas tacksamt emot.

Edit: Finns inte så våldsamt mycket att välja på ARN - SFO som jag hade trott. Det får ju bara vara ETT stopp på vägen. Turkish ligger bra till vid första anblick.
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Kanske men bara kanske det skulle vara accepterat att flyga in till San Jose och sedan ta nästa flyg från SFO??
Lufthansa flyger till San Jose.
 
Toppen