Senaste nytt

Star Alliance 2-4-1 bokning

Hej Gurus!

Jag sitter på en voucher där utgångsdatum är 31DEC2018. Jag tänkte ge bort den till släktingar som så gärna vill åka business för första gången. Skulle vilja ha alternativ på konkreta rutter som är bokningsbara, eller som jag borde hålla utkik på.

Utresa: 2019 Januari-Maj Flexibelt
Hemresa: 2-4 veckor efter utresa
Personer: 2
Budget: 140 000
Destination: Florida USA, Bangkok/Phuket Thailand eller något liknande.

Tack på förhand!
//BoB
 

Xpressen

Medlem
Vad är målet med resan? Att testa så många businessprodukter som möjligt? Bra lounger? Kortaste vägen? Bäst flygtider? Osv.

Går säkerligen att ta fram många rutter och alternativ för dina släktingar men det blir enklare med lite mer information om vad ni är ute efter i detta fallet.
 
Var utgår dina släktingar ifrån?
Stockholm - ARN

Vad är målet med resan? Att testa så många businessprodukter som möjligt? Bra lounger? Kortaste vägen? Bäst flygtider? Osv.

Går säkerligen att ta fram många rutter och alternativ för dina släktingar men det blir enklare med lite mer information om vad ni är ute efter i detta fallet.
Bra lounger är uppskattat men även kort flygtid, transfers är okej men då ska det vara i C.
 

Hafermann

Medlem
Hej Gurus!

Jag sitter på en voucher där utgångsdatum är 31DEC2018. Jag tänkte ge bort den till släktingar som så gärna vill åka business för första gången. Skulle vilja ha alternativ på konkreta rutter som är bokningsbara, eller som jag borde hålla utkik på.

Utresa: 2019 Januari-Maj Flexibelt
Hemresa: 2-4 veckor efter utresa
Personer: 2
Budget: 140 000
Destination: Florida USA, Bangkok/Phuket Thailand eller något liknande.

Tack på förhand!
//BoB
Bkk och Icn är två flygplatser som det brukar finnas bra möjligheter att hitta platser till. Främst från de stora hubbarna CDG, LHR och FRA.

Lycka till!
 

agehall

Medlem
Finns ju hur många möjligheter som helst via FRA och MUC som innebär ett byte då... bara att sätta sig med SAS eller Uniteds verktyg och kika var man kan hitta platser.
 
Då föreslår jag direktflyget Stockholm till Bangkok med Thai. Finns gott om platser på direktflyget för två personer både dit och hem januari-maj. Exempelvis 4-18 februari
 

famhanssons

Medlem
Finns ju hur många möjligheter som helst via FRA och MUC som innebär ett byte då... bara att sätta sig med SAS eller Uniteds verktyg och kika var man kan hitta platser.
Lite OT men nu har jag helt tappat minnet. Var hittar jag SAS sökmotor för *A Award bokningar?? Har sett den förut men nu verkar tummen vuxit fast mitt i handen :mad:
 
Toppen