Senaste nytt

Större delen av en tisdag spenderades i F-klass, som genererade 178 EB-poäng

ACervin

Medlem
Kul reportage och jag förstår körglädjen. Ahh, 535D, familjens favorit. Avverkat 3 st, den sista ofrivilligt då den en natt försvann till de östra delarna av Europa misstänker vi. Stolventilationen alldeles för klen för min rumpa, men det kanske bara var vår bil.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

jsn

Medlem
Kul reportage och jag förstår körglädjen. Ahh, 535D, familjens favorit. Avverkat 3 st, den sista ofrivilligt då den en natt försvann till de östra delarna av Europa misstänker vi. Stolventilationen alldeles för klen för min rumpa, men det kanske bara var vår bil.
Tråkigt! Isf gissar jag att den antingen har fått ett annat chassinummer inopererat i sig eller att den numera finns i 7-10 andra bilar varav de flesta har passerat Litauen :confused:

Det är främst för ryggen jag uppskattar sätesventilationen, jag brukar bli svettig/fuktig/blöt på ryggen vid körningar från 30min och uppåt, men det händer inte längre med dessa fläktar igång :) Jag märker inte att de är igång, förutom om skjortan/tröjan är fuktig när jag sätter mig i bilen, då kan jag känna en kylande känsla på ryggen, men aldrig annars. Så om man är ute efter något liknande "nothing sucks like Electroulx" så blir man besvliken ;)
 
Toppen