Stämmer det att bokningsklass K på LOT ger minsta poäng?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Concorde, 9 Oktober 2013.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag läst rätt på sas.se kommer alltså K fare ge mig hela 150 poäng mellan WAW och ARN?
    På en semi-flex biljett som kostar 2400 enkel!?

Var på väg att byta från MM till EuroBonus, men det känns inte direkt lockande med den utväxlingen. Blir TK antar jag.

1 person likes this.
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    516 miles för K till TK känns helt klart som en bättre utväxling. Dessutom krediteras poängen alltid inom 24 timmar.

1 person likes this.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Hmmm. Ja, det verkar stämma, och det är den lägsta bokningsklassen hos LOT - dock ganska dyr....

Mvh
    /NotRyan

4. Sen när krediterar TK inom 24 timmar?

De senaste månaderna har jag rest med TK tre gånger, det snabbaste har varit 72 timmar samt en som jag var tvungen att efterregistrera.

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjaa jag syftade på kreditering till TK Miles&Smiles. LOT flygningar brukar av någon anledning alltid hamna på TK kontot inom 24 timmar, medan TK flygningar har tagit uppemot en vecka ibland.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!