Senaste nytt

Spurta i Chicago idag?

sungtae

Medlem
Verkar vara bra flygväder, men vi lär väl inte få veta det förrän nånstans mellan 7-8 snåret imorgon. Den står ju som försenad med 13 min så förmodligen gick det är mitt tips. Vem åker ut till Arlanda och agerar välkomstkomitté? ;)
 

Sakoz

Medlem
Jag tar och satellitröntgar planet i flera skikt med 800 MP upplösning och kikar om det finns en BC tag ombord.
Vi måste ju försäkra oss om att vi inte har en bc.se medlem som sitter och gråter i något hörn av O'Hare. :D
 

Ubbe

Medlem
Jag tar och satellitröntgar planet i flera skikt med 800 MP upplösning och kikar om det finns en BC tag ombord.
Vi måste ju försäkra oss om att vi inte har en bc.se medlem som sitter och gråter i något hörn av O'Hare. :D
Enligt senaste x-ray är allt ok och vi kan se fram emot en rapport i morgon efter landning..
 
Flyget verkar avgått 17 minuter senare än 16.25, även barnen är nog med. Det görs ju utrop vid gaten, sen måste man väl vid no-show lasta av bagaget och det tar sin tid. Inget svar på loungetelefonen så jag antar att alla var med denna gång. Har vi tur så får vi veta detaljer om 6 timmar och 23 minuter(tar väl 10 mins att promenera från flyget till passkontrollen och sen 10 till att komma till SkyCity eller Terminal 4).

Kanske är det dags att koppla en iMessage modul till BC.se(alternativt posta med SMS) för akuta ärenden. iMessage finns ju väl redan för OS X som Messages och kommer snart som standard i OS X Mountain Lion(desktop and server).
 

agehall

Medlem
Hade han inte kommit med antar jag att vi redan känt till det. Då hade han ju haft internet på ORD och kunnat rapportera detta.
 

sungtae

Medlem
Inte nödvändigtvis om han blev ombokad med tex LH/UA och behövde springa till T1. SK946 landade 7:15.
 

johanmm

Medlem
Vi fixade det! Ganska sent ut genom planet, men sedan spurt genom T3 med 2-åring i famnen, 4-åring med eget handbagage som sprang bredvid och en sambo med lite handbagage till. In i tåget, till SAS-desken (där våra platser hade släppts tyvärr), sedan bort till securityn (vars kö var ganska lång). Dock kom SAS-personal ett par minuter senare, lotsade oss igenom, och efter röntgenapparaterna fanns en buggy som plockade oss. Tack SAS! Och tack alla här för glada tillrop!

2 av 3 bagage kom med också.
 
Toppen