Senaste nytt

Spurta i Chicago idag?

johanmm

Medlem
Vad tror folk här - klarar man sig från en ankommande AA-flight (T3) till SK946 i terminal 5 på 40 minuter? Jag sitter just nu på AA425 som var sen från TPA.

För att öka komplexiteten är det 2 barn med, 2 och 4 år...
 

Senator

Moderator
Det kan gå.... Be AA skicka ett meddelande till SAS... Jag har klarat det (utan barn) på ca. 20min. Fråga människor i security snällt om få komma förbi, ta gärna tag i SAS staff om dessa finns utanför security.
 

johanmm

Medlem
Klart vi ska försöka - i synnerhet som alternativen hem är ganska dåliga. Jag återkommer med rapport. Tyvärr är väl fredag eftermiddag inte lågsäsong på någon flygplats, tyvärr.
 
Borde gå bra, om det är inte så mycket folk i säkerhetskontrollen. Enda som tar någorlunda lång tid är att hitta och gå vägen till AirTrain. Sen är det bara att springa.
 

henrik l

Medlem
Det är detta som är helt underbart med Bc.se. En medlem frågar om råd i en akut situation. 9-10 minuter senare har han/hon två svar som är relevanta.
 

agehall

Medlem
Om du hittar på ORD är det nog görbart. Annars, se till att du får med dig AA personal som hjälper dig till rätt terminal och be dem se till att SAS-personal möter upp och hjälper dig igenom security.

Jag skulle tro att du är på ORD lite före värsta rusningen, så det bör inte vara tokmycket folk i security-kön, men man vet ju aldrig...

Lycka till med ditt byte!
 

johanmm

Medlem
@Agehall - jodå, jag hittar bra på ORD, säkert ett dussintal passager i varje riktning. Jag har stoppat in lounge-numret i telefonen nu, och provar att ringa när jag är på tåget.

Tack alla!
 
@Agehall - jodå, jag hittar bra på ORD, säkert ett dussintal passager i varje riktning. Jag har stoppat in lounge-numret i telefonen nu, och provar att ringa när jag är på tåget.

Tack alla!
Ring så fort du landar. Det tar ju sin tid att gå till tåget och fråga gärna AA om inte de har barnvagnar eller liknande för barnen. Ibland struntar bolaget i OTP och väntar snällt 5-10 mins.
 
Toppen