Spela Pac-Man på Arlanda och Landvetter

Diskussion i 'Flygplatser' startad av fcx, 13 Mars 2015.

1. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ms. Pac-Man, Space Invaders and Galaga - at Stockholm Arlanda Airport and Göteborg Landvetter Airport you can now play some of the most classic and loved arcade games. Play with whatever foreign left over coins you have in your pocket - and at the same time help the Red Cross. Behind the project is Swedavia Swedish Airports and the Swedish Red Cross, together they have developed a more refined version of the traditional collecting box.

agehall, David, Bryant och 14 andra gillar detta.
  2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    F*n vad mäktigt! Jag är ju såld på gamla arkadspel. :)

SAS404 gillar detta.
  3. SAS404

SAS404 Medlem

Riktigt kul, nu vill jag ju checka in bagage och hoppas det inte kommer på länge :D

anjak gillar detta.
  4. mha321

mha321 Medlem

Med andra ord, se till att du får prio-tagg på det! Mer speltid!

yopeyo, h9kh9k, Jan Petterson och 2 andra gillar detta.
  5. SAS404

SAS404 Medlem

Ja nu kommer prio tagg till min fördel ;)

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag såg inte dessa alls I morse. Kanske inte varit hemma än om jag gjort det... ;)

El0 gillar detta.
  7. SAS404

SAS404 Medlem

Jag hoppas förresten det kommer en till loungen i T4.

8. sembl gillar detta.
  9. Vilka minnen! Timtals med Pacman både på spelhall o hemma med ett Sega MegaDrive :)

Space Invaders är ju också fantastiskt.

Jag tar för givet att ALLA håller med om att det var bättre förr :D:cool:

Jonas H, Thornado, Dr. Miles och 2 andra gillar detta.
  10. SAS404

SAS404 Medlem

Ialla fall när det kommer till spel, helt otroligt hur många timmar man kunde sitta och lira Sonic, Mario, Perfect Dark, Metal Gear Solid och alla andra underbara titlar man glömt bort. Idag är spel totalt värdelös där allt handlar om grafik (typ), tar 1 timme att få igång ett spel och då är man redan less, sen är dom flesta så lätta att man gråter "tryck A för att desarmera bomben" på den gamla tiden fick man i bästa fall hjälp av en kompis om man fastnat, Shadowgate till NES är än idag ett spel jag drömmer mardrömmar om ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!