Specialbehandling som EuroBonus Diamond?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av MaBe, 17 Augusti 2014.

1. MaBe

MaBe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom jag blev medlem här dagen efter jag blev SAS Diamond måste ju första inlägget göras. :)

Ni som har varit Diamond längre än mig, har ni fått någon form av specialbehandling vid bokning, incheckning eller på flyget?

2. Paby

Paby Medlem

Inte jag. Vad jag hört så är IT fortfarande inte klara med anpassningen av alla system för att stödja Diamond så på vissa ställen står man fortfarande som Gold även om man har Diamond - det gör väl chansen till specialbehandling ännu mindre.

3. Göran Johnson

Göran Johnson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    [QUOTE="
    Ni som har varit Diamond längre än mig, har ni fått någon form av specialbehandling vid bokning, incheckning eller på flyget?[/QUOTE]

Jo jag har blivit mycket väl omhändertagen på Kastrup. Det var till Rom vi skulle. Dom ändrade i boardingpasset och jag fick nån ny kod. Hade bokat när jag hade EBG. Väl ombord kom pursern och tog i hand och hälsade mig och frun välkomna. En angenäm upplevelse. På inrikes har jag inte märkt nåt.

sk-sthlm och MaBe gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!