Sparrow Aviation slutar flyga Stockholm Bromma-Göteborg City Airport (Säve)

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Jacob, 15 Januari 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Sparrow Aviation Embraer ERJ-145

Till följd av beslutet att avveckla Göteborg City Airport (Säve) har flygoperatören Sparrow Aviation beslutat att lägga ner linjen mellan Göteborg och Stockholm Bromma. Sista turen går söndag 18 januari. - Det är med tungt hjärta vi tvingas avveckla denna framgångsrika satsning. Redan tredje veckan hade vi uppnått en beläggning om 58 procent. Under hösten har…

Se hela inlägget

2. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan väl knappast säga att jag är förvånad. Synd för dem som skall till/från delarna av Göteborg nära Säve. Linjen har dock aldrig varit tillräckligt intressant för mig för att jag skulle ha utnyttjat den.

3. Morgan

Morgan Medlem

Använt den flera gånger och gillade dem: Lagom stort plan, effektiva flygplatser, gott fika och framförallt ovanligt trevlig ombordpersonal.

Trist - hoppas ombordpersonalen behåller den utomordentliga servicekänslan när de går vidare till andra arbetsplatser!

4. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte använt själv, men instämmer, trist om det fanns underlag för dem.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!