Spädbarn med Eurobonus kort

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 27 September 2011.

1. Idag var Eurobonus registreringen klar för min dotter :)

Finns det fler här med Eurobonus spädbarn?

linneabonus.jpg

5 personer gillar detta.
  2. Om jag har förstått EuroBonusreglerna rätt, även spädbarn(infant fare) kan tjäna EuroBonus poäng.
    Hos bmi Diamond Club står det tydligt att inte går tjäna miles där med infant fare.

Det vore kul om Martin kunde bekräfta detta. ;)

3. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jajamen! Har två barn, en nyfödd och en fyraåring. Fyraåringen är Silver, men vi får nog vänta med att lillebror når högre status, då han flyger på infantbiljetter så här långt. Fyraåringen fick en riktigt trevlig stund i cockpit på en SAS A330 för nåt år sedan (ARN-ORD), pappan var REJÄLT avundsjuk... :cool:

4. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jo, en 5-åring och 3-åring som båda är EBB. Registrerade både barnen direkt dom fyllde 2 år och började tjäna in poäng. Infant under 2 år tjänar inga poäng förutom om dom betalar för egen plats, så klart.

5. Aha, det var synd. Det stod ingenting om man kan inte tjäna poäng med infant fare.

6. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underbart! :) EBG innan ettårsdagen?

7. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min dotter är medlem i M&M JetFriends med den stora fördelen att poängen
    aldrig expirar (på swenglish) så länge man reser med *A någon gång varje år,
    vilket inte är något problem. Har ingen koll på hur det funkar för barn/infants
    hos SAS men för oss vanliga så försvinner de om man inte utnyttjar dem inom
    cirka 3 år.

8. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Finnair Plus Junior för 2-17 åringar.
    Poängena du tjänar in som t.ex 4 åring går ej ut förrän du fyller 18 år. Du flyttas automatiskt upp till vanliga Finnair Plus vid 18-års dagen. Mina barn lär ha en hel del poäng när dom blir 18

9. Det var liksom planen men nu när hon är här vettetusan om man vill åka longhaul speciellt ofta. Hon är bara 2.5 vecka så det kan kännas helt annorlunda om någon månad eller två.

10. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle aldrig utsätta min lilla son för ett sådant elände.(Eurobonus alltså) :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!