Sommarspecial: Poäng+Peng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 9 Juli 2013.

1. Homer

Homer Medlem

1 person likes this.
  2. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad trevligt..

Åker nästan aldrig med SAS men har 2400 poäng som ligger och skräpar.
    Kan nog kapa 100-200 SEK av priset i alla fall. :)

1 person likes this.
  3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att SAS i sin iver att presentera "många" destinationer lyckas lista samma destination 2 ggr!! Så vitt jag vet landar man på PMI i Palma när man reser till Mallorca... ;)

1 person likes this.
  4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, märkte inte ens det. Hade allt fokus på Barcelona. :)

5. Homer

Homer Medlem

6. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen har de lyckats få med både Air Malta och Lufthansa på flygningar ut från MLA på dagar SAS inte själva flyger direkt! Tack SAS!! Ibland är det bra när de har noll koll på vad de gör!!

7. Gäller även för GOT långt fram i oktober....

8. Nystrom

Nystrom Medlem

Positiv idé och vettiga erbjudanden! Saknar dock den lösning man hade i början av 2013, flyg+hotell, den var riktigt bra. Dessutom gäller paketreselagen då, dvs konkursskyddet....

9. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den var riktigt bra, bokade sommarens Pragresa med den, bra priser redan i snikutförandet med det enklaste rummet utan frukost. Dessutom var det något knas med bokningen när jag bokade så det diffade bara ett par kronor på att boka ett finare rum med frukost inkluderat jämfört med att lägga till frukost till standardrummet, jag minns inte om diffen var uppåt eller neråt men det spelar mindre roll då den gjorde ett redan bra erbjudande ännu bättre :)

10. EPOS11

EPOS11 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Få man poäng/Segment på sådana biljetter? för att det bokas i SAS Go (tex. T/L/...)?
    Från intercontinental routes ved jag, att det funkar bra ;) Även bättre med OT-uppgradering...men inom Europa?

Exempel:
    ARN-CPH-MUC = KSEOWM. Hittar nånting i ticketing rules om "no miles can be earned" ;)

Last edited: 10 Juli 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!