Solsäkra semestern - väldigt bra pris med SAS?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av karho, 29 April 2014.

1. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, ser följande banner på sas.se idag. Känns som ett väldigt bra pris. Dock betydligt dyrare när man klickar och börjar leta datum (såklart). Någon annan som får upp denna banner med samma pris?

noll.PNG

EDIT: Fast nu när jag vaknat till ordentligt ser jag att de givetvis menar att det är bagage, kortavgift och öppet köp som kostar 0 sek, inte biljetten. Trött tisdagsmorgon...

Last edited: 29 April 2014
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Slet ikke dumt... Oplagt til EBD Mileage Run :p

1 person likes this.
  3. Mr.Smith

Mr.Smith Medlem

Lite smålurig annons ;)

4. Tycker att de flesta mornar nuförtiden är trötta jag... :p

2 personer gillar detta.
  5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte helt säker på att den annonsen (som för övrigt ligger kvar) kan klassas att vara enligt god reklamsed. I tryckt media skulle den troligen inte godkännas men det kanske är lite annorlunda på deras egen website. Även om jag inte kan regelverket utantill har jag för mig det framgår att om ett pris presenteras skall det finnas varor tillgängliga till det priset (eller i förekommande fall även det mest framträdande priset). I detta fall finns enbart ett pris - som inte gäller det som annonsen säljer.

Tycker annonsen därmed är dålig.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!