Senaste nytt

Solresa med släkten i sep/okt

JimmyH

Medlem
Ett tips är Kroatien och Bol på ön Brac.

Flyg till Split
Taxi från flygplatsen till färjeterminalen och sen båt ut till Brac eller ordna med speedboat direkt från flygplatsen till Bol.
Bo här First Minute All-inclusive 2016 Bluesun Bonaca Hotel in Croatia on the Adriatic Bol Brač Early Booking 2016 med All Inclusive
eller Bluesun Hotel Borak Bol Brač hotel accommodation Bol 3-star hotel Croatia, Early Booking 2016 som erbjuder halvpension.

Har provat båda och den andra av dom är att föredra , riktigt bra frukost och en fin buffe på kvällen,

Mvh
 

Traveller

Medlem
Varför flyga charter? Många av de hotel som Fritidsresor (TUI), Ving osv använder har även "All inclusive" som erbjudande till sina vanliga gäster. Jag har gjort så några gånger att jag har kollat i TUI katalogen och sedan bokat hotellet själv och sedan bokat flygbiljetten separat. Ofta kan det bli mycket billigare. Dessutom får man flexibilitet på flygets tider och bekvämare flygtider. Vill man stanna längre kan man ju boka om sitt flyg vilket väl inte går med charter. Om hotellet visar sig vara sämre än förväntat så kan man ju dessutom checka ut tidigare och då ta ett annat.
 

FFS

Medlem
Det blev Ving och 'SunClass' (=nån form av eco+) till Teneriffa i November till slut efter många varv fram och tillbaka.
Nu tror jag alla blir nöjda. Det blir A330-300 vilken känns lite luftigare än en B737.
Jag kan tipsa om att både Ving och fritidsresor "bjuder" på var 10e resp 8e person (som iofs skrevs tidigare i tråden)

Tack för alla tips!
 
Toppen