Senaste nytt

Sofitel Water Tower Chicago i januari/februari 2016

jonten

Medlem
Er det noe man bør gjøre? How do I do it? Er det noe odds for at det blir kansellert bookingen fra booking.com?
Man vet ju aldrig men troligen inte, det är ju två separata bokningar ifrån två olika bolag.
Sen behöver du ju inte göra det, är du nöjd med dealen ifrån Booking så kör på den. Men vi som vill ha poäng och förmåner och i bästa fall 10% extra behöver ju få dom att matcha.
Kan de inte åberopa det klassiska att man inte längre kan boka erbjudandet? Dealen försvann rätt snabbt.
De har nog svart bälte i att försöka krypa ur det, därför bokade jag på Accor först och sen 5 minuter senare på Booking. När jag har en bekräftad bokning tror jag inte de försöker krypa ur på det sättet, jag tror de kommer hänga upp sig på skillnaden i avbokningstimmar.
 

Bryant

Medlem
Min bokning är nu avbokad av booking.com pga felaktigt pris.

Här kan det ju passa med ett. "Hör aldrig av dig till bolaget om du vet att du fått ett felaktigt pris". Just dessa priser kanske man inte ska försöka få lägsta pris garanti på. De här låga priserna ger ju extremt få poäng. ;)
 
A

Aurora

Guest
Min bokning är nu avbokad av booking.com pga felaktigt pris.

Här kan det ju passa med ett. "Hör aldrig av dig till bolaget om du vet att du fått ett felaktigt pris". Just dessa priser kanske man inte ska försöka få lägsta pris garanti på. De här låga priserna ger ju extremt få poäng. ;)

Min står enda... har ikke kontaktet hverken accor eller booking om prisgaranti eller noe. Snill forbruker: enten går det eller så går det ikke :p
 

Bryant

Medlem
Min står enda... har ikke kontaktet hverken accor eller booking om prisgaranti eller noe. Snill forbruker: enten går det eller så går det ikke :p

Jag har inte heller kontaktat någon eftersom jag vet att det är vanskligt.

Hoppas ni får behålla rummen.

Dear Bryant,

Thank you for choosing Booking.com.

We regret to inform you that we have been advised by the Sofitel Chicago Water Tower, that the rates for your reservation have been incorrectly loaded and due to this your reservation has been canceled as per our terms and conditions for an obvious incorrectly loaded rate.

We apologise on behalf of Booking.com and Sofitel Chicago Water Tower for this error.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience and dissatisfaction this matter may have caused.

Kind regards,

--
Richard Stinson
Booking.com Customer Service Team
 
Toppen