Sofitel rea 40% t.om 14:e oktober

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av jumbooze, 4 Oktober 2013.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sofitel Privates Sales

Rea på Sofitel under några dagar.
    Book until October 14th, get a 40% discount on your stay between November 18th, 2013 and March 31st, 2014 & benefit from Le Club Accorhotels Bonus Points x 3.

2. johisco

johisco Medlem

Gäller varken London eller Dubai på fler olika datum... Missade jag något, typ att det bara gäller ett enda hotell...?

3. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte vad jag har att säga om denna s.k. "rea". Blev först glad då jag såg att ett hotell jag bokat 22 nov fanns med på listan. Tyvärr var glädjen kort då det nu istället är dyrare att boka (trots prepaid/non-cancelable) än min nuvarande bokning som dessutom är helt avbokningsbar.

(Hotellet det rör sig om är Sofitel Krabi Phokeethra Golf and Spa Resort)

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittade sofitel i rio, går man in och tittar tillgängliga datum i kalendern så visas mina som gröna. När man sedan försöker boka står det enbart att det inte finns några rum för denna kampanj.
    Tråkigt när man för en gångs skulle faktiskt kunde ha dragit nytta av en sådan kampanj.

6. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittade också två hotell där jag hade kunnat nyttja erbjudandet under reseperioden, men också jag fick "no rate available". Tyvärr är detta min erfarenhet från flera av Accors reor.

7. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade en natt på Sofitel Viaduct Harbour i Auckland. Fick ett superior room på 35kvm och egen balkong för 1089SEK för en natt och 2 pers

8. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt hotell, bott där två gånger. Ena gången uppgraderad från Luxury till Suite och andra gången från Superior till Luxury. Drinkbiljetter båda gångerna. Som Platinum vilket jag även antar att du är, men tanke på hur ofta de har promo.

Se till att få ett rum med utsikt mot hamnen/marinan.

9. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okey, då kan jag hoppas på uppgradering också, är platinum. Ska försöka få rum ut mot marinan då!! Tack för tipsen!

10. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade Sofitel Sunrich i Guangzhou på denna rean. Tack än en gång Jumbooze.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!