pep
Medlem
Jeg tror at mange bz-class-"professionelle rejsende" stiller forkerte forventninger til F: Servicen er langt mindre påtrængende end i business og der er mere stille og respekt for den rejsendes integritet? Dvs. hvis man vil have mere dialog og mere service skal man selv gøre noget for det eller ganske simpelt fortælle FA fra start at man gerne vil have pro-aktiv service under flight'en..?? Mht. velkomstdrink diskuterede jeg det i sidste uge med purseren (jeg fløj MH SGN-KUL-SGN for Mileage Run). Han sagde at MH ikke serverer alkohol før take off på alle deres fly, begrundet med tax of monitorering af lager). Men i luften huskede de hvad jeg havde sagt og FA forkælede mig glas efter glas, indtil jeg måtte bede om en pause...MH C-klasse ligger på et højt niveau og jeg elsker dem selv om de ikke kan levere champagne før take-offMy first First – en liten besvikelse
..... innan en välkomstdrink serverades. Det var endast alkoholfritt som gällde på marken, av okänd anledning. Kanske är det alltid så på Malaysian?...