Senaste nytt

Snart kan man tjäna EuroBonus poäng även i fysiska butiker

Vill bara återkoppla att kortet UTAN chip har anlänt och det testades på Preem direkt - och det fungerar ;)
Vart beställde du? Via kundtjänst eller via mina sidor? Har du travelcash innan? Vilket alternativ tog du? Extra EB-kort, förlorat, eller vad? Har beställt 3 och alla MED chip...
 

Walter

Medlem
Jo, visst. Har frågat guld-supporten om det och svaret, åtminstone jag får, är att de nya medlemskorten är utrustade med chip i och med TravelCash... Därav mitt resonemang ovan.

Dags att läsa agehalls budord igen, det är nämligen giltiga även utan resa! Beställde på prov ett nytt kort via mina sidor. Idag trillade ett kort ned i brevlådan - UTAN chip utan ett sådant hederligt plastkort med magnetremsa. Så ta och prova och beställ ett

Vart beställde du? Via kundtjänst eller via mina sidor? Har du travelcash innan? Vilket alternativ tog du? Extra EB-kort, förlorat, eller vad? Har beställt 3 och alla MED chip...

Jag har försökte förjäves beställa ett guldkort under mina sidor och inget kom (fick inte heller automatiskt ett kort när jag blev guld) Så mailade guldsupporten som bad om ursäkt och hänvisade att de haft strul med vissa medlemmar. Ett nytt kort utan chip kom med posten.

Jag har en känsla av att det kan beror på att jag hadde för låg inkomst för att få ett privat-mastercard via SEB för ett par år sedan (avslag på eurobonus mastercard ansökan) verkar ligga kvar en notering, för varje gång jag ansöker på nytt om ett eurobonus mastercard så får jag ett mail om avslag inom 2 minuter med hänvisning till att jag har för låg inkomst och måste kontakta SEBkort via telefon, men ingen kreditupplysning görs.
 

martin1891

Medlem
Jag har försökte förjäves beställa ett guldkort under mina sidor och inget kom (fick inte heller automatiskt ett kort när jag blev guld) Så mailade guldsupporten som bad om ursäkt och hänvisade att de haft strul med vissa medlemmar. Ett nytt kort utan chip kom med posten.

Jag fick också ringa när mitt EBD kort inte kom på posten, de hänvisade till att vissa medlemmarna fastnat på en lägre nivå då TC system inte synkade med EB systemet.
 

WTP

Medlem
Vart beställde du? Via kundtjänst eller via mina sidor? Har du travelcash innan? Vilket alternativ tog du? Extra EB-kort, förlorat, eller vad? Har beställt 3 och alla MED chip...
Har beställt via Mina sidor.
Nope, hade inte travelcash innan.
Ja, Extra EB-kort:

upload_2016-3-17_8-43-25.png
 

Walter

Medlem
Jag fick också ringa när mitt EBD kort inte kom på posten, de hänvisade till att vissa medlemmarna fastnat på en lägre nivå då TC system inte synkade med EB systemet.

Kollade mailen. Fick nått liknade svar. Men man kan ju fundera på vad som orsakat "systemproblemet".

Kan kundtjänst kanske inte beställa TC kort?
 
Toppen