Senaste nytt

Snart kan man tjäna EuroBonus poäng även i fysiska butiker

Martin B

Medlem
När jag har varit där så lämnade jag båda korten i baren och betalade notan när jag skulle gå.
Först drar de mitt EB-kort eller knappar in mitt nummer innan de drar mitt VISA.
Inom allt från ett par dagar till en vecka eller så trillar poängen in och det står Southside som referens på ditt EB-konto under aktiviteter. :)
Det var ju trevliga nyheter! Är det 1 poäng per krona?
Finns det fler ställen som det funkar på? Vilka isf?
 
Dags att läsa agehalls budord igen, det är nämligen giltiga även utan resa! Beställde på prov ett nytt kort via mina sidor. Idag trillade ett kort ned i brevlådan - UTAN chip utan ett sådant hederligt plastkort med magnetremsa. Så ta och prova och beställ ett
Det är precis det jag gjort. Beställde INTE via kundtjänst, utan via mina sidor. Fick med chip. (Vet att man måste välja rätt alternativ och ej TC).
 

mha321

Medlem
När jag har varit där så lämnade jag båda korten i baren och betalade notan när jag skulle gå.
Lämna kortet i baren brukar ju vara en dum idé. Men i just det här fallet skulle man ju kunna erbjuda sig att lämna EB-kortet i baren enligt principen "sätt upp alla räkningar på kortet ikväll, alla här är mina vänner" :) (men man får ta det försiktigt om det är cobrand)
 
Det är precis det jag gjort. Beställde INTE via kundtjänst, utan via mina sidor. Fick med chip. (Vet att man måste välja rätt alternativ och ej TC).
Jag brukar få ungefär var tredje-fjärde beställning jag gör. Om jag beställer med några veckors mellanrum hela tiden så brukar det tillslut trilla ner ett (1) kort efter några månader. Chip-kortet är ju helt värdelöst för oss som inte använder den funktionen
 

Palazzi

Medlem
Jag hittade ställena på hemsidan tack vare en tråd här på forumet i SAS-tråden. :)
Southside tillhör någon restaurangallians ihop med flera restauranger.

EuroBonus and Stockholms Restauranger & Wrdshus AB - SAS

Trevligt!!! Bra med poäng också :)

Blir att äta lunch på Solvalla varje dag hädanefter då; ligger ganska nära kontoret.. Betalar lunchen om 95kr med mitt Medmera och får totalt 111 EB-poäng/lunch. Trots flängande med jobbresor kommer nog detta ge mig ytterligare 2.000p/mån :)
24.000p/år för jobbluncher är inte så tokigt :)
 

Agö

Medlem
Trevligt!!! Bra med poäng också :)

Blir att äta lunch på Solvalla varje dag hädanefter då; ligger ganska nära kontoret.. Betalar lunchen om 95kr med mitt Medmera och får totalt 111 EB-poäng/lunch. Trots flängande med jobbresor kommer nog detta ge mig ytterligare 2.000p/mån :)
24.000p/år för jobbluncher är inte så tokigt :)
För att inte tala om att du lätt vinner ihop jobbluncherna på lunchtravet.
 
Toppen