Snabb frukostfråga som hilton guld

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av freno, 3 November 2015.

1. freno

freno Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte boka

Hilton Garden Inn Hotel Near Central Park

och som guld kan jag under my way välja
    Complimentary Hot Cooked-to-Order Breakfast for you and one guest (guest must be registered in the hotel) throughout your stay.

vad brukar det vara, jag brukar käka lite ananas, någon rostbrödmacka, lite bacon och juice. inkluderas detta i det här eller kommer jag f å en kaffe och omelett? erfarenheter?

2. Philip Ganemyr

Philip Ganemyr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hilton Garden Inn brukar enligt min erfarenhet att ha helt ok frukostar till skillnad från t.ex. Hampton Inn....de flyr jag som pesten. Med andra ord slipper du äta på tallrikar gjorda av frigolit ;)
    Om din frukost endast består av det du nämner så kommer du klara dig mer än väl.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här är frukosten på Hilton Garden Inn, McAllen Texas. @Igorius , har du fler? Vill inte påstå att detta var ens i närheten av OK.

Houston 012.JPG

Gus gillar detta.
  4. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att vara USA så verkar det väldigt OK...

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var det inte.

SNIFF och fcx gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu ska vi se. Jag har bott på det där hotellet och om jag inte helt blandar ihop dem så serveras frukosten i restaurangen som ligger i anslutning till hotellet. Det var det "vanliga" med avseende på varma rätter, dvs scrambled eggs, bacon, korv och potatiskuber. Jag har inget större minne av det kallskurna eller om det gick att beställa ägg och omeletter, men jag kommer ihåg att hela frukosten kändes väldigt malplacerad eftersom restaurangen inte alls kändes designad för att ha frukost.

Det var dock inget fel på frukosten utan den fyllde sin funktion skulle jag säga.

7. freno

freno Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi gör en chansning så får jag rapportera när jag kommer hem igen

Agö gillar detta.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glöm inte bilder!

freno gillar detta.
  9. freno

freno Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    [​IMG][​IMG]

Detta var från dagens, sen fanns fil, fyra sorters flingor, fruktsallad, kaffe, te, juice, typ 10 sorters bröd varav alla utom tre enligt mig är typ wienerbröd :p men helt ok frukost enligt mig

Gus och Maja gillar detta.
  10. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för rapporten @freno Har bokat rum där i slutet på januari och det ser helt ok ut!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!