Senaste nytt

Snökaos i Sthlm idag 9 november

Kevinator

Medlem
Snökaos i Stockholm idag. Jag hörde precis nu att de stänger Bromma flygplats och även kraftiga förseningar på Arlanda. Är det någon fler än jag som är mitt i detta kaoset?

P.S. Donald Trump blir ny amerikansk president. Det här verkar kunna bli en riktigt härlig dag... :cool:
 

gjohansson

Medlem
Kön till Bromma planet på Landvetter var tom. Kön till ombokningen ganska lång.
Det var många runt tvn i loungen i morse för att titta på eländet.
 

RickardG

Medlem
Snökaos i Stockholm idag. Jag hörde precis nu att de stänger Bromma flygplats och även kraftiga förseningar på Arlanda. Är det någon fler än jag som är mitt i detta kaoset?

P.S. Donald Trump blir ny amerikansk president. Det här verkar kunna bli en riktigt härlig dag... :cool:
Mmm, passerade precis 2 timmar nu på väg till jobbet och har kommit ungefär halvvägs. Ska man till en flygplats är det rälsburet som gäller.
 

rvarttinen

Medlem
Hade möte med en person imorse som flög in till Bromma från Visby - inga problem med flyget. Dock, bussen fastnade på vägen in till Centralen och han fick ta T-banan sista biten till Centralen för vårat möte. Själv skulle jag vidare med tåg ... inställda avgångar många försenade! Ser ut att stå stilla på vägarna det lilla som gick att se från tåget söderut ...
 

jsn

Medlem
Tog dubbla tiden in till jobbet i morse, kryphastighet från Arlandapåfarten hela vägen in till Kista...
En ögonblicksbild...
20161109_104703.jpg
 

osgood

Medlem
Taxin till Arlanda tidigt imorse tog 1h 20min från city, skulle rekommendera Expressen. Flyget till Warszawa försenat med 45 min.
 

Pany

Medlem
Åkte med SK105 i morse från Arlanda till Sturup. Avgång 08:10, kom iväg strax efter 10:10. Tydligen var det problem med avisnings maskinerna.
För liten kapacitet för detta oväder. (för få maskiner)
 
Toppen