Senaste nytt

Smekmånad i Asien del 3 - Singapore och Kuala Lumpur

Champagnebrunchen på Mezza9 är verkligen kanon. Jag tog deras prestigepaket och satt där i fyra timmar. Eftersom jag var själv så satt jag och läste en bok. När jag räknade ihop antal glas så insåg jag att jag hade druckit 2 flaskor och "gick således plus" bara på champagnen utifrån bolagets priser. Det roligaste var dock GT-marängen.
 

Agö

Medlem
Champagnebrunchen på Mezza9 är verkligen kanon. Jag tog deras prestigepaket och satt där i fyra timmar. Eftersom jag var själv så satt jag och läste en bok. När jag räknade ihop antal glas så insåg jag att jag hade druckit 2 flaskor och "gick således plus" bara på champagnen utifrån bolagets priser. Det roligaste var dock GT-marängen.
Hahaha, var du tvungen att läsa om boken?
 
Hahaha, var du tvungen att läsa om boken?
Haha, ja... Har dock också att göra med att när jag väl smakade på det röda vinet så fick jag beslutsångest om jag skulle dricka rött eller champagne för det röda var riktigt bra. Så fick bli dubbelt. Sen en moijto som avslutning. Som sagt, en grym brunch.
 

Hylve

Medlem
Tack för alla snälla kommentarer! Roligare att skriva när folk uppskattar det man gör:)

Champagnebrunchen på Mezza9 är verkligen kanon. Jag tog deras prestigepaket och satt där i fyra timmar. Eftersom jag var själv så satt jag och läste en bok. När jag räknade ihop antal glas så insåg jag att jag hade druckit 2 flaskor och "gick således plus" bara på champagnen utifrån bolagets priser. Det roligaste var dock GT-marängen.

Va kul att du också testat brunchen och dessutom körde all-in Belle Epoque! Var det nån godbit vi missade i matväg?
 

Ozz

Medlem
Fantastiskt roligt att du delar med dig, kan bara ställa in mig i ledet och berömma den härliga känslan i rapporten.
 
Toppen