Smekmånad i Asien del 1 - FCT och Lufthansa First

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 27 November 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

Hylve-del1

Här kommer första delen av min rapport över herr och fru Hylves smekmånad i Singapore/Kuala Lumpur. Denna första del kommer i huvudsak behanda First Class Terminal i Frankfurt samt resan FRA - HND i Lufthansa F. Jag tänker inte fokusera på hårdvaran, då det redan tagits tusentals fina bilder över den. Kommentera gärna om ni…

View the full post

Budgetresenär gillar detta.
  2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig rapport och inledning på Er resa!

Vodka till kaviar är en självklarhet - det måste varit en miss eller något kulturellt!

Väntar redan på nästa del!

Igorius och Alf gillar detta.
  3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. rodstrom

rodstrom Medlem

Mycket fin rapport.

Fråga: Hade ni positionerat er för FRA-HND och ombokat någon vecka innan från annan *A award eller hur såg upplägget ut här för att lösa Lufthansa benet?

5. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig rapport, ser fram mot resten. Håller med @Stefan62, ni missade vodkan till caviaren. Det är ett måste.
    Om ni nu var på smekmånad, varför valde ni inte stolparet längst bak där man sitter tillsammans?

6. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Där låg ju den fulle och glade kinesiske mannen. :D

Skämt åsido så kanske @Hylve har ett bättre svar på detta...

7. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan du ha rätt i, jag missade den meningen om det kinesiska paret i parstolarna. Frågan är utredd. Bara vodkafrågan kvar.

bnr gillar detta.
  8. Hylve

Hylve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från början hade jag bokat ARN-CDG-BKK-SIN med Thai F på långa benet, men jag kände mig relativt säker på att kunna byta till Lufthansa F när dom väl släpptes. F-tillgängligheten på FRA-HND och FRA-ICN var (och är?) väldigt god. Inte många datum där det inte finns 2 platser i F.

Vodkan missades inte, men hade jag inte sagt till så hade 'katastrofen' varit ett faktum:p
    2-sätet var redan uppbokat när jag fick biljetterna men vi fick ju två platser med fin utsikt istället!:)

Alf gillar detta.
  9. Wilhelm00

Wilhelm00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul läsning!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!