Smuffe
Medlem
Jag måste få säga att jag verkligen älskar det här forumet...
En tråd som startade 2011 eller 2012 och som lever kvar. Så mycket som jag inte har hunnit gå igenom än.
Ja, sovställning är väl sådär.
Om cabin crew är hörsamma och hjälpsamma så gillar jag att ha 2-3 kuddar i svanken och en vid nacken.
Med rätt stol så hamnar man rätt bra och kan sträcka ut benen om man har nödutgång eller bulkhead, även om man halvsover på den yttre kanten av stolsdynan.
En annan nackdel är om cabin crew ignorerar vartenda försök till uppmärksamhet och även måste gå bak till galley 45 min efter att ha bett om extra kuddar.
"Sorry Sir, it is a full flight and there are are no more."
"Well thank you for your ignorance the last 4 1/2 hours and not letting me know and you've done nothing durint the flight."
"I will check Sir..."
5 min senare kommer hon med 3st kuddar...
Jag insåg där att Turkish Airlines har fler missar än vad jag trodde i maj och det inkluderar servicen i loungen som fallit platt sedan dess.
En tråd som startade 2011 eller 2012 och som lever kvar. Så mycket som jag inte har hunnit gå igenom än.
Ja, sovställning är väl sådär.
Om cabin crew är hörsamma och hjälpsamma så gillar jag att ha 2-3 kuddar i svanken och en vid nacken.
Med rätt stol så hamnar man rätt bra och kan sträcka ut benen om man har nödutgång eller bulkhead, även om man halvsover på den yttre kanten av stolsdynan.
En annan nackdel är om cabin crew ignorerar vartenda försök till uppmärksamhet och även måste gå bak till galley 45 min efter att ha bett om extra kuddar.
"Sorry Sir, it is a full flight and there are are no more."
"Well thank you for your ignorance the last 4 1/2 hours and not letting me know and you've done nothing durint the flight."
"I will check Sir..."
5 min senare kommer hon med 3st kuddar...
Jag insåg där att Turkish Airlines har fler missar än vad jag trodde i maj och det inkluderar servicen i loungen som fallit platt sedan dess.