Senaste nytt

Skywards Gold och Platinum

D

Deleted member 4971

Guest
Om du skriver "statusmatch emirates" i sökrutan får du massor med relevanta svar...

Som sagt, hittar i princip bara gamla inlägg. Intresserad att höra om någon nu fått det eftersom det gått så länge och dom kanske infört nya rutiner eller något.
 

johhenrik

Medlem
Jag bad om matchning, fick svar ganska snabbt att det skickats vidare till deras sales dept som kommer avgöra. Det var två veckor sen, så det rullar inte på fort direkt. Nu har jag bokat en resa igen, så jag ligger precis på gränsen till guld med den, så jag antar de skiter i att matcha mig helt enkelt.
 

agehall

Medlem
Som sagt, hittar i princip bara gamla inlägg. Intresserad att höra om någon nu fått det eftersom det gått så länge och dom kanske infört nya rutiner eller något.

Om man inte hittar inlägg som motsäger de tidigare, så är det troligen fortfarande aktuella eller så har ingen provat på senare tid... Det är så det mesta här funkar.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag bad om matchning, fick svar ganska snabbt att det skickats vidare till deras sales dept som kommer avgöra. Det var två veckor sen, så det rullar inte på fort direkt. Nu har jag bokat en resa igen, så jag ligger precis på gränsen till guld med den, så jag antar de skiter i att matcha mig helt enkelt.

Samma för mig, tråkigt om dom inte matchar :(
 

helgonet

Medlem
Skickade in bild på Aegean Gold kort med önskan om att matcha till Skywards Gold. Fick svar efter några dagar att de inte matchar guld mot guld, men att de gick med på att ge mig Skywards Silver. Fick igenom ändringen lagom till planerad resa och kunde därför utnyttja loungen i Dubai fast jag flög i Economy.
 

johhenrik

Medlem
Idag kom ett mail om att jag blivit Gold, så nu gick matchningen igenom. Jag blir Gold på nästa flight, så spelar ju inte så stor roll, men intressant för andra att veta. :)
 

eramag

Medlem
Idag bad jag om matchning av EBS, använde kontaktformuläret. Detta inför en kommande ARN-DXB-BKK, plus ett gäng planerade CPH-DXB-BLR i tjänst. Fick svar efter några minuter att de undersöker möjligheten att matcha mig till Skywards Silver. Håller tummarna! :)
 
Toppen