Skyteam slutför implementeringen av Sky Priority

Diskussion i 'Skyteam' startad av Jacob, 5 Januari 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Skyteam Sky Priority

Strax före årsskiftet slutförde Skyteam implementeringen av sitt prioritetskoncept kallat "Sky Priority" som nu finns hos samtliga 20 medlemsflygbolag i världen på över 1000 flygplatser i världen. Skyteam blir därmed första allians att ha ett helt standardiserat prioritetskoncept som ser likadant ut oavsett vilket medlemsflygbolag man reser med. Konceptet lanserades i januari 2012 och känns…

View the full post

Bryant gillar detta.
  2. När jag flög med China Eastern (MU) från Beijing till Dalian hade de Sky Priority skyltarna vid gaten men det efterlevdes inte.
    Därför hoppas jag att slutförande av implementeringen leder till ordning efterlevs.

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Organiserad kö i Kina? Nu skojar du va? ;)

När jag flög MU så gick de runt med en skylt o hämtade upp oss som flög business o ledde oss igenom havet av människor...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!