SkyMall i konkurs

Diskussion i 'Övrigt' startad av agehall, 24 Januari 2015.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom just till Aurora lounge på ARN T2 och möts på BBC News av nyheten att SkyMall begärts i konkurs.

Själv har jag aldrig handlat något från dem, men jag tycker det är väldigt underhållande att läsa deras katalog när man sitter på amerikanska inrikesflyg.

Fler än jag som kommer att sakna dem lite? Någon som kanske faktiskt shoppat hos dem?

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar hur mycket bränsle som gått åt genom åren att transportera denna ganska tjocka katalog fram och tillbaka dag ut och dag in,,.

Håller dock med om att de kan vara kul att bläddra igenom. Gjorde det dock främst när man inte fick använda egen elektronik. Det kanske var droppen?

johhenrik gillar detta.
  3. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, precis, var helt klart ett bra tidsfördriv att kolla in deras utbud av erbjudanden i "tv-shop" kategoring av kvalité och uppfinningsrikedom.
    Minns än i dag hur jag skrattade när jag för första gången såg en knappförflyttare för byxorna när man hade ätit för mycket... rikt illustrerad med tydliga bilder som visade hur det gick till.
    Finns för övrigt liknande kataloger på Shinkansen i Japan, med lika och ännu mer fantastiska produkter.

4. Alltså hur ska jag ny fördriva tiden med att titta på saker som jag trodde inte ens var uppfunna eller helt meningslösa på mina American Airlines fligher. Utan tvekan den mest underhållande tidningen ombord när man flyger.

FF#1 gillar detta.
  5. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den katalogen var riktigt underhållande. Jag var inne på att köpa vägg kartan under många år och beställde den till Thanksgiving, tydligen mitt första och sista köp där. :)

agehall gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den där gigantiska kartan eller?

7. agehall gillar detta.
  8. Flightdoc

Flightdoc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tragiskt. Mycket underhållande "In Flight Magazine". Framför allt trädgårds"konsten" nådde oanade höjder i smaklöshet...

9. Du menar de enorma gorilla statyerna ?

10. Skymall är bäst. Bilden säger allt. [​IMG]

Knucket, CharlieK, johhenrik och 6 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!