Sky loungen Frankfurt Terminal 2

Diskussion i 'Lounger' startad av danielj, 29 Oktober 2011.

1. danielj

danielj Ny medlem

Hittade ingen guide till denna lounge

Eftersom min biljett klass eller mitt EuroBonus kort inte hjälper mig in på Staraliance
    Läge: Terminal 2 , Sektion D. Non-Schengen Area. Efter passkontroll ta höger bort mot och förbi D gaterna.

Access:
    Gick in på mitt Dinner Club kort

Allmänt:
    Man får lite storsjukhus känsla där borta, lugnt lite ödsligt, men väl inne i loungen var det mer liv, docg lungt så som sig bör , och det fanns gott om platser. Utan för föstret går tåget mellan Terminalerna i Frankfurt

Mat & Dryck:
    Snittar , Snack (Chips nötter ,salat pinnar) , inget extra.
    Dryck, Vin, öl & alkoholhaltiga drycker, Vanlig self-service , saknade en del i utbudet, hittade ingen Gin som jag var sugen på. ( Det kom en gin lite senare, undra om sky läser recensioner på BC :)) Vatten, och dom vanliga läskedryckerna.

Duschmöjligheter
    Toaletter, bra fräscha , dock inget extra
    Duschar, tror jag inte finns i denna lounge

Underhållning och kommunikation
    En widescreen TVs i loungen och ett utbud av tyska dagstidningar.
    Det finns ett fåtal internetdatorer och arbetsplatser i loungen samt trådlöst internet Som är Gratis (Och funkar )

Övriga faciliteter
    Trevlig personal vid receptionen dock hade jag inga särskilda ärenden med dom mer än att jag "checkade in i loungen

Ingen super flashig lounge , men dock väl det lung och service man så väl kan behöva om man måste död några timmer i Frankfurt och inte
    Bilder kommer :)

//Daniel

Last edited: 29 Oktober 2011
    1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!