Senaste nytt

Skillnader mellan Expertflyer och KVS

KVS Tool

Medlem
Hur är det med KVS Tool om man har flera datorer (tex. desktop och laptop) kan man använda KVS på alla eller måste man lösa en separat licens/donation för varje dator?

Jag tror att dyraste prismodellen tillåter installation på flera datorer. (3 st?)

Det stämmer. Jag har en installation på två datorer. Dessutom kan man alltid använda det mobila gränssnittet för enklare frågor angående bokningsläget, seating och flight info.

Dr. Miles & doc: Thanks for answering Swiss's questions.

For more details, please visit http://Join.KVSTool.com/
 

johhenrik

Medlem
Vad tror ni gott folk? Jag behöver endast EF/KVS till för att underlätta sökandet efter 2 st C awards till USA under de närmaste 6 mån. Vilken nivå/tid bör man slå till på?

Jag försöker mig med Awardtravlr men upplever den som opålitlig. Awards som den hittar finns inte när jag sedan tittar i på SAS site.

Ta en titt på awardnexus.com, den har jag använt framgångsrikt. Gratisvarianten ska tilläggas.
 

trekker

Medlem
Hej gott folk, tankte precis signa upp mig for betalversionen av ExpertFlyer - men gjorde en search har pa BC forst och kom till denna traden.

Vilken av dessa ar bast nu? Har nagot andrats? Jag ar just nu ute efter att boka MR's sa awards ar jag inte intresserad av (just nu).
 

kristerj

Medlem
Har lämnat KVS efter att de tog bort möjligheten visa Tillgänglighet i skrivbordsversionen. Vidare så var det jobbigt att uppdatera programvaran på tre olika datorer (jobbet, hemma och bärbar) då KVS inte är webbbaserat-
 

trekker

Medlem
Har precis signat upp for 5 dagars prov med Expert Flyer. Efter att bara lekt lite med den sa borjar jag redan fundera hur jag overlevt utan den forut. Blir nog en investering nar de 5 gratisdagarna ar slut.
 
Toppen