Senaste nytt

Skillnad mellan ANA-lounge och United lounge Narita Tokyo

FredLind

Medlem
I ANA:s förstaklasslounge blev vi eskorterade till lämpliga platser och fick beställa dryck. Sedan fick vi hämta själva. I Uniteds förstaklasslounge blev vi bara insläppta. Miljön var ganska likartad men mer folk i ANA:s lounge (dock inte trångt), men det beror väl på vilken tid dagen man kommer. Mat- och dryckmässigt vinner ANA klart. Dusch skulle enligt *A:s hemsida finnas i båda. Det sim skilde var att det var olidligt varmt att sitta just vid fönstren i Uniteds lounge, vilket tog bort fördelen av något bättre utsikt. Således får ANA suite-loungen min röst (vi var i den i satellit 4).
 

MBA

Medlem
Ska flyga hem från Narita i SAS Business på tisdag, är EuroBonus Diamond. Vilken lounge kan jag använda och är ANA fortfarande bäst?
 

dino_81

Medlem
Ska flyga hem från Narita i SAS Business på tisdag, är EuroBonus Diamond. Vilken lounge kan jag använda och är ANA fortfarande bäst?

ANA vid 50-gaterna är betydligt bättre än United. Du har tillgång till bägge samt ytterligare en ANA som dock saknar fönster/utsikt.

Brukar avsluta i United då denna ligger närmast gaten som SAS ofta använder men det är endast för att invänta boarding.
 

MBA

Medlem
ANA vid 50-gaterna är betydligt bättre än United. Du har tillgång till bägge samt ytterligare en ANA som dock saknar fönster/utsikt.

Brukar avsluta i United då denna ligger närmast gaten som SAS ofta använder men det är endast för att invänta boarding.

Tack så mycket!
 
Toppen