Senaste nytt

Skillnad Airbus A330 vs Airbus A380 på Lufthansa vad gäller business class kabin

Hall

Medlem
Den nya stolen är ju iallafall samma klass som de flesta "new" lie-flat i varje fall. Så den måste ju vara ett rejält lyft från gamla stolen som jag tycker känns sämre än SAS typ...

Förutom den inbördes vinklingen på sätena så ser ju den nya C-stolen väldigt lik ut den stolen som LX har haft i några år på sina långdistansplan. LX-C stolen är enligt mitt förmenande väldigt hård att sova på och man kan ju alltid hoppas att LH har valt en mjukare variant när de nu är i bytartagen. De få Skytrax recensionerna som hunnit komma gällande de nya C-sätena är överlag positiva.
 

tourist

Medlem
Ni får det att låta som att det bara är att välja och vraka bland long-haul-awards i business över Atlanten. Jag tror att tic får ta det som finns den vecka tic helst vill resa...
 

MarcusC

Medlem
Kan tänka mig att jämför man Lufthansas nya C stol med deras gamla är det ju ett rejält lyft, vilket ger den nya bra resultat?!

Det är dock förvånande/eller imponerande LH lyckas sälja sin gamla C klass till de priser de har.... men antaglugen många tyska företag med bra rabatter.
 

tic

Medlem
Ni får det att låta som att det bara är att välja och vraka bland long-haul-awards i business över Atlanten. Jag tror att tic får ta det som finns den vecka tic helst vill resa...

Jag vill resa någon gång i oktober eller november, så det löser sig nog. Men tack för ditt intressanta bidrag till diskussionen.
 
Toppen