Skandinaviens nyaste hotellkedja HTL Hotels - Ett annorlunda hotellkoncept

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 15 Maj 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

HTL Hotel Stockholm

"Less is more" är ledordet i Scandics nya systerkedja HTL Hotels som i början på maj slog upp portarna till sitt första hotell i Stockholm. Fokus ligger på centralt belägna hotell med hög kvalitet till ett attraktivt pris. Vi fick en privat visning av det nya hotellet på Kungsgatan med en utmärkt genomgång av upplägget tillsammans…

View the full post

2. Verkar bra men de borde nog ge poäng i Scandic Friends om de vill ha affärsresenärer!

3. Jag var inne och tittade, men upplevde det lite för spretigt i sin profil. Inte lågprishotell, men heller inte ett alternativ för den vana affärsresenären....

Tune Hotels o nordiska Comfort Hotel har hittat bättre i sin profil. Än mer sparsmakat, men också mer pengar att spara.

Mgallery har hittat den bästa kompromissen av lyx o budget, enligt mig.

Kikade i priskalendern på HTL. Bokar man i tid (1 veckas vistelse) kan man snitta 699kr + frukost för 75kr. Inget hotell jag skulle spendera nätter på för 774kr, men lockar säkert en del turister .

4. simonbertilsson

simonbertilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är fint på många sätt, men det finns en del luckor. Ett mindre skrivbord borde finnas. Både som avläggnings- och arbetsyta. Det skulle kunna räcka med en utfällbar skiva på väggen och en enkel men bekväm stol.
    Sen det här med att det saknas ett komplett bonussystem...

5. travlr4bonus

travlr4bonus Medlem

Håller med föregående talare. Synd att inte bonus är inkluderat!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!