Senaste nytt

Skaffa kort utan "manuell" underskrift ?

Palazzi

Medlem
Du kommer inte åt den anrika uppfinningen telefax? Jag lyckades själv med detta konststycke när jag var tvungen att beställa ett AC kort till AMEX och var långt borta och inte litade på postgången...

Off topic:
Den bästa uppfinningen som gått ur tiden!

Jag var nog den största (och enda) supportern till GSM-faxen "Greta" från företaget Possio....Briljant!

Och jag är, tyvärr, seriös :p

On topic:
Det ska fungera med e-signatur, men i praktiken brukar det inte fungera lika bra.
 
  • Gilla
Reactions: PG
Off topic:
Den bästa uppfinningen som gått ur tiden!

Jag var nog den största (och enda) supportern till GSM-faxen "Greta" från företaget Possio....Briljant!

Och jag är, tyvärr, seriös :p

Fortsätter Off topic:
Ahhh det var tider det. Vi gick dock över till Possio SVEA GSM Connector och köpte vanliga bother faxar de sista åren. Nästa månad kommer jag säga upp sista mobila faxlinan. Får nog ta en gravöl den kvällen...
 

nota bene

Medlem
Du kommer inte åt den anrika uppfinningen telefax? Jag lyckades själv med detta konststycke när jag var tvungen att beställa ett AC kort till AMEX och var långt borta och inte litade på postgången...
Måste säga att jag också gjort detta via fax. Legalt bindande dokument och liknande skall ofta faxas...
 

Palazzi

Medlem
OT: vad använde du den till? :)

Inte särskilt ofta själv, men en vän hade den i arbetet. Kladdar på ett papper på kaféet, och direkt iväg till kollegan....
Sedan kom ju högupplösta mobilkameror, och "behovet" var som bortblåst.
Jag tyckte nog att fax kändes mer äkta på något sätt - lightvarianten av ett handskrivet brev (nåja..).


Ska påpekas att jag även är stark supporter av LP-skivor, antecknar i skrivböcker och har en fickalmanacka (jag har dock allt det där tekniska också) :p
 
Toppen