Senaste nytt

SK997 6/6 & SK996 12/6 - Är rad 23 bäst i ekonomi?

Agö

Medlem
Speciellt LAN-kärran kan väl dyka upp vart som helst om det inträffar problem med någon annan fågel, OY-KBM brukar väl dock mest hålla sig till kända marker...
Jag har tyckt mig läsa att LAN ska gå som SK901/902 under sommaren (från 15/6). Så det finns nog inte så mkt utrymme att släppa den på en långkörare till Asien.
 
Jag har tyckt mig läsa att LAN ska gå som SK901/902 under sommaren (från 15/6). Så det finns nog inte så mkt utrymme att släppa den på en långkörare till Asien.
Helt korrekt. Af den grund sælges der heller ikke Plus på SK901/902.

Jeg tror der skal være meget seriøse problemer før man vælger at flytte OY-KBM og LN-RKP fra USA til Asien.
 

freppa87

Medlem
Rad 23 är bäst benutrymmesmässigt, men har något smalare säten eftersom bordet sitter i sidan av stolen. Dessutom är gångplatserna i mitten smått irriterande eftersom det är väldigt lätt att bli påkörd av matvagnen.
 

Tur-Ture

Medlem
Jag satt på rad 23/fönster i 340'an till Shanghai förra året, på den kärran jag åkte med så var det lite bättre benutrymme än vanlig GO plats, men inte alls så mycket som jag räknat med (knappast mer än 5cm extra). Lite senare åkte jag med 330'n till EWR och hade då motsvarande plats, benutrymmet var otroligt mycket bättre på 330'n än på 340'n. Så hädanefter blir det exit row på 340 för min del. Nu är jag 196cm så varenda cm är viktig på longhaul.
 
Åkte hem i plats 23F, här sitter man lite snett i förhållande till plus framför och vagnen gör en gir när den passerar. Bra utrymme men jag upplevde det som att mina kroppsdelar oftare än H blev påkörda (inte så illa som det låter). I vilket fall är det en riktigt bra plats pga. benutrymme, dock mindre bra avod då det är skärmar man viker upp.
 
S

SPG1

Guest
Efter 64 turer i 340n så tycker jag att rad 46 är bäst ändå. Längst bak men nästan alltid fungernade seatblock vilket gör att med rätt "bullning" av kuddar sitter riktigt bekvämt lutandes mot fönstret. Dessutom får man överblick var det finns en hel ledig rad vid boarding completed så man kan springa dit och blocka hela raden - än bättre för då kan man ligga ned och sova.
Visst är det lite spring till muggen men inte värre än att BOSE klarar hålla mig i dvalan. Nackdel är att du får mat och drink sist.
Rad 23 i all ära men IFE gör att det är smalare vilket inte är så skönt för mig som har lite höftbredd.
Rad 42 (de 3 i mitten kan vara bra om du har block).
 
  • Gilla
Reactions: El0
Toppen