SK414 Köpenhamn - Ronneby

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av tomten, 5 Juni 2016.

1. tomten

tomten Medlem

Idag upptäckte jag när jag kollade avgångar från kastrup att det fanns en som heter
    "Arlanda Ronneby"

Det visar sig att SK414 mycket riktigt går köpenhamn->ronneby->stockholm.

Nu undrar jag hur ofta gör den det? jag har försökt att söka lite men inte hittat något om att den bör göra det. Någon som vet?

Bifogade filer:

• SK414.PNG
      SK414.PNG
      Filstorlek:
      39,5 KB
      Visningar:
      159
  2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kvällsflighten från Ronneby blev inställd så det är nog en chans för SAS att rädda ett antal passagerare upp till Stockholm. Snygg lösning i så fall.

3. tomten

tomten Medlem

Jo, jag funderade på om det var något med alla förseningar, men jag hoppades ju på att ha en söndag kvälls flight från köpenhamn när man är påväg hem, slippa ta tåget... men den får jag nog vänta på ett tag till isf.

olo gillar detta.
  4. OnlyAFool

OnlyAFool Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Personligt hade SAS gärna fått börja flyga mellan Ronneby och Köpenhamn!

andreas och tomten gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm. Men borde SAS då sälja biljetter på Köpenhamn-Ronneby? Hur snabbt sätter man egentligen upp det?

6. JoelG

JoelG Medlem

Kan vara ute och cyklar men en anledning till detta kan vara att marinens musikkår ska spela i Stockholm i morgon och att det var än viktigare att SAS hjälper försvarsmakten med detta om det nu var försening.

Kricka, 011430121 och Agö gillar detta.
  7. tomten

tomten Medlem

Ja det är ju lite därför jag började undra, hur ofta tar SK414 den svängen? Får vel mailja SAS och få svar om 6-8 veckor.

011430121 och Tonton gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!