SK2661 imorgon 24/11-2011, vilken version på seatguru?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Hyperion007, 23 November 2011.

1. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Jacob

Jacob Medlem

Version 2

3. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ju mindre kul. Vart att byta platser. Förhoppningsvis inte så många bokade på det flyget.

4. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser du inte vilken version det är beroende på vilka platser som finns på planet? T.ex. 10A finns ju bara i den ena versionen?

5. Jag vet inte om Seatguru alltid stämmer. Jag får det inte att stämma alltid.

6. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Sist igår stämde det inte alls, "min" rad fanns inte alls på deras version.

7. Jacob

Jacob Medlem

Jag har också noterat några fel på seatguru, det tar ibland en stund innan de uppdaterat sidan. Men till deras försvar är det nog inte helt enkelt att hålla reda på alla flygbolag, flygplan och varianter som finns i branschen.

På kortare flygningar inom Europa tycker jag annars inte val av sittplats spelar så stor roll. Jag sitter hellre så långt fram som möjligt så man kommer av snabbare och kanske får tre minuter extra i loungen istället.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!