SK2542 försenat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Selander, 13 December 2015.

1. Selander

Selander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter på EDI med ett misstänkt bränsleläckage. Nästa uppdatering om 40 minuter (ingenjör på ingång). Är lite frustrerad att beslutet dröjer så pass länge, när kan man förvänta sig ett definitivt besked anser ni? Hade beslutet att ställa in redan tagits hade jag just nu suttit på en British Airways-flight till LHR... :/

2. Selander

Selander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har egentligen ingen brådska att komma hem, så jag vill inte bränna mina egna pengar för att chansa och omboka. Önskar bara att jag fick besked så att jag kan ordna med hemresan...

3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Damned if they do, damned if they don't...

Förhoppningsvis löser sig allt till det bästa och ni blir inte alltför sena hem. Men jag håller med om att det lite alltför ofta händer att bolagen verkligen verkligen försöka lösa problemet men när de tvingas ge upp finns inga alternativa flyg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!