Senaste nytt

SK 140 inställd och SK 1439 försenad imorgon 21/3

mry

Medlem
Man vet redan idag att SK140 till ARN från GOT blir inställd imorgon och jag antar att man försöker få med alla resenärer med flight SK144 eller någon senare av flygen imorgon. Detta beror antagligen på att SK171 stäldes in nu ikväll pga tekniska problem och de resenärerna fick åka med SK173 vilket försenade denna flighten nu ikväll. Kommer alla passagerare imorgon som skulle med SK140 få plats på SK144 eller kommer vissa passagerare blir mer försenade. Antar att folk som ska flyga på morgonen inte är allt för glada om de blir försenade...

SK1439 blir försenad imorgon bitti med, undra hur man kan veta det redan idag?
 
Last edited:

MarcusC

Medlem
Man vet redan idag att SK140 till ARN blir inställd imorgon och jag antar att man försöker få med alla resenärer med flight SK144 eller någon senare av flygen imorgon. Detta beror antagligen på att SK171 stäldes in nu ikväll pga tekniska problem och de resenärerna fick åka med SK173 vilket försenade denna flighten nu ikväll. Kommer alla passagerare imorgon som skulle med SK140 få plats på SK144 eller kommer vissa passagerare blir mer försenade. Antar att folk som ska flyga på morgonen inte är allt för glada om de blir försenade...

SK1439 blir försenad imorgon bitti med, undra hur man kan veta det redan idag?

Tror SK1439 är sen ut pga sent inkommande flyg idag och därmed ankommande crew som får för lite vilotid.? Kikar du på wideroe.no, flyget i tid?

SAS har haft en del teknik och cancelleringar i veckan har jag noterat. Flera flighter inställda och sk448 sena flighten från CPH till GOT..har varit rätt så sen flera gånger...
 

fly4fun

Medlem
Med tanke på turmässan som pågår i Göteborg just nu, så vet jag från tidigare år att beläggningen på tåg och flyg brukar vara väldigt hög dessa dagar. Så om samma gäller i år så borde planen gå ganska fulla.
 

AABack2ARN

Medlem
Med stor sannolikhet beror detta på vilotid för besättningen.

Inte helt ovanligt när det kommer till exempelvis BA på ARN om ett av eftermiddagsflygen varit ordentligt sena blir morgonflighten sen redan kvällen innan.
 
Toppen