Senaste nytt

Skärpta säkerhetsregler för resa till USA publicerade (28:e juni)

jumbooze

Medlem
Oj vad mycket frågor jag fick idag om min väska jag skulle checka in och mina saker.
Har jag något pulver? Kaffe eller tvättmedel eller liknande? Har jag verkligen haft den under uppsikt hela tiden?
Har jag elektroniska saker med mig, har de nyligen varit inne på reparation? ( det var nytt för mig )
 

MrDollar

Medlem
Jag tycker bara att det är positivt. Det bör tillämpas samma för inresa till Sverige!
Oj vad mycket frågor jag fick idag om min väska jag skulle checka in och mina saker.
Har jag något pulver? Kaffe eller tvättmedel eller liknande? Har jag verkligen haft den under uppsikt hela tiden?
Har jag elektroniska saker med mig, har de nyligen varit inne på reparation? ( det var nytt för mig )
 

Patrik

Medlem
Jag tycker bara att det är positivt. Det bör tillämpas samma för inresa till Sverige!

Det verkar ju hjälpa, på väg till miami hade en kvinna checkat in en påslagen laptop. Vi fick vänta 45 minuter på att de tog av väskan och hon fick packa ur sin laptop. Batteribrand i lastrummet över atlanten slipper jag gärna...
 

AABack2ARN

Medlem
Oj vad mycket frågor jag fick idag om min väska jag skulle checka in och mina saker.
Har jag något pulver? Kaffe eller tvättmedel eller liknande? Har jag verkligen haft den under uppsikt hela tiden?
Har jag elektroniska saker med mig, har de nyligen varit inne på reparation? ( det var nytt för mig )

Vilket flyg?

Elektroniska saker som varit på reparation har jag hört om, men kaffe och tvättmedel var nytt
 
Toppen