SJ utökar sin service och tillgänglighet via Facebook

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Jacob, 1 Mars 2013.

  1. Jacob

    Jacob Medlem

    Med start idag 1 mars utökar SJ sin tillgänglighet via Facebook. Facebookkontot, som drivs av SJ Contact Center, har från och med idag öppet mellan 06 och 22 på vardagar och mellan 08 och 22 på helger.

    Förhoppningen är enligt SJ att fler resenärer snabbare ska få svar på sina frågor och att fler frågor ska kunna besvaras snabbare. Man jämför gärna med Twitter där 92% av frågorna under februari svarades på inom 30 minuter.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×