Senaste nytt

SJ:s Julkalender 2016

Nemo

Medlem
Lucka 13

"Goda drycker till 15% rabatt!
Svårt att komma på något att ge i julklapp eller gå-bort-present? Idag och fram till den 17 december får du som är SJ Prio-medlem 15 % rabatt när du köper väldoftande te och extra gott kaffe hos Kahls the och kaffehandel. Glad lucia!
LÄS MER
Gäller endast vid köp över 200 kr och mot uppvisande av SJ Prio-kort. För öppettider och butiker, se Kahls The & Kaffehandel - www.ktkh.se"
 

Wiken

Medlem
Lucka 14

"Biljetter till Way Out West!
SJ Prio-medlemmar kan nu köpa festivalpass till Way Out West i Göteborg (10-12 aug) för 1 695 kr (ord. slutpris 2 195 kr) eller ungdomsbiljett (13-17 år) för 1 395 kr (ord. slutpris 1 895 kr). Serviceavgift tillkommer. Ange WOWSJPRIO vid köp. Först till kvarn!
Som partner till Way Out West kan vi även avslöja att ingen mindre än Lana Del Rey kommer att spela i Slottsskogen i augusti!
KÖP HÄR"

Erbjudandet gäller endast den 14-15 december. Begränsat antal - först till kvarn! Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
 

Wiken

Medlem
Lucka 15

"Bjud på extra mycket julstämning!
Ombord på Paddanbåtarna i Göteborg bjuds det på glögg, pepparkakor, julmusik och guidning hela vägen fram till Lisebergs fantastiska julvärld. Du betalar bara 219 konor per person (ord pris 250 kronor) inklusive inträde till Liseberg.
LÄS MER"

Gäller mot uppvisande av SJ Prio-kort när du köper din biljett på plats i biljettluckan vid Kungsportsplatsen 25 november – 23 december 2016. Besök paddan.com för avgångstider. Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
 

Wiken

Medlem
Lucka 16

"Visste du att...
... polkagrisar är fantastiskt goda i kombination med choklad?

Dela t ex 200 g mörk choklad och värm med 2 dl vispgrädde i en kastrull. Bred ut smeten i en bakpappersklädd form 20x15 cm och låt svalna. Stöt polkagrisar i en mortel, strö ovanpå och ställ kallt i några timmar innan du skär chokladen i rutor – och vips så har du julens godaste tryfflar!"
 

jsn

Medlem
Hahaha, störtskön julkalender även om den inte innehåller vad jag förväntar mig från ett resebolag :)
 

joakgarp

Medlem
Förväntade mig iaf en rabatt för 1klass över nyår men det har uteblivit :/ Håller fast i SJs rabattkod från Instagram, rabatten går ut 24/12 och gäller den dagen jag ska åka 1/1. Tror jag ger SJ en sista chans imorgon under lucka "Julglädje". Annars ser det dött ut.
 
Förväntade mig iaf en rabatt för 1klass över nyår men det har uteblivit :/ Håller fast i SJs rabattkod från Instagram, rabatten går ut 24/12 och gäller den dagen jag ska åka 1/1. Tror jag ger SJ en sista chans imorgon under lucka "Julglädje". Annars ser det dött ut.

Det är nog dött!

Lucka 17:

Julblomma till rabatt!

Vill du göra någon extra glad? Skicka en julblomma med Euroflorist. Fram till den 31 december får du som är medlem i SJ Prio 10% rabatt när du bokar online.

Skicka Blommor - Blomsterbud med Euroflorist Blombud
 

Wiken

Medlem
Lucka 18

"Kom igen, nu tar du det! Tävla om tågbiljetter!
Nu kör vi igen! Svara på tre korta frågor så har du chansen att bli en av de lyckliga vinnarna. Förstapris är en tågresa i 1 klass tur och retur för en person. Andra till femtepris är en tågresa i 2 klass tur och retur för en person. Lycka till!
TÄVLA NU!"

Vinst delas ut i form av kampanjkod och gäller för resor under 2017. Tävlingen gäller dig som är SJ Prio-medlem och pågår till och med 24 december 2016. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnare kontaktas via telefon eller e-post senast 13 januari 2017.
 

Wiken

Medlem
Lucka 19

"Julfika till SJ Prio-pris
Ta en paus från julshoppingen och kom in i värmen. På utvalda caféer får du kaffe eller fika till medlemspris.
LÄS MER"

Gäller vid uppvisande av ditt SJ Prio-kort på utvalda fikaställen i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Lund, Kalmar och Skövde.
 

Wiken

Medlem
Lucka 20

"Rabatt på Designtorget!
Letar du efter en perfekt julklapp till livsnjutaren? Just nu får du som är medlem i SJ Prio 20% på den uppskattade presenten Eat Sweden och SPA Sweden som finns för Stockholm, Skåne och Göteborg. För musikälskaren får du dessutom 100 kr rabatt på Designtorgets högtalare. Besök butikerna nedan eller läs mer på Designtorgets hemsida.
LÄS MER"

EAT Sweden, SPA Sweden och högtalarna med SJ Prio-rabatt säljs i Designtorgets butiker på Stockholm C, Göteborg C, Malmö och Uppsala. Rabatten gäller mot uppvisande av SJ Prio-kort eller på designtorget.se. Kampanjkod för högtalare: sjprio100 och för EAT/SPA: sjprio20. Gäller så långt lagret räcker, dock längst t o m 31 december 2016. Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
 
Toppen