Senaste nytt

SJ:s Julkalender 2016

Nemo

Medlem
Här är årets julkalender med SJ. Lägg gärna upp varje dags lucka, om du vill.
Calendar Quiz

"Dan-före-dan-före-dan... Den 1 december och varje dag ända fram till och med julafton får du öppna upp erbjudanden, tävlingar och härlig inspiration för dig som är medlem i SJ Prio. Gå in och tjuvkika redan nu.
Som SJ Prio-medlem är du ganska så van
vid bra erbjudanden och priser före dopparedan
Men att öppna första luckan är speciellt på nåt vis
– här hittar du en resa till ett riktigt bra pris..."
 

Nemo

Medlem
Lucka 1

"Idag firar vi 160 år – du reser för bara 160 kr!
Nu firar SJ 160 år och det vill vi göra med dig! Passa på att köpa resa med kampanjkoden KALAS så får du resa för bara 160 kr under januari!

Priset 160 kr gäller resor som köps idag den 1 december på sj.se eller i appen, med en resperiod 1-31 januari 2017. Gäller enkelresa i 2 klass med SJs dagtåg. Begränsat antal biljetter. Kan ej kombineras med andra erbjudanden."
 

joakgarp

Medlem
Bra pris! Men jag är ute efter 1 klass på tåg... länge sedan jag åkte 2 klass. Hoppas på liknande erbjudande typ imorgon under lucka "Billiga resor".
 

Nemo

Medlem
Lucka 2

"Fram till och med den 2 december har du möjlighet att köpa biljetter till extra låga priser för perioden 9 januari till och med 9 februari. Ange kampanjkod JANUARI17

Prisexempel 195 kr gäller för ej ombokningsbar resa i 2 klass med SJ Snabbtåg. För SJ Regional/InterCity finns resor från 95 kr. Begränsat antal biljetter. Erbjudandet t o m 2 december gäller för köp i appen eller på sj.se. Endast är för SJ Prio-medlemmar. Kan ej kombineras med andra erbjudanden."
 

Nemo

Medlem
Lucka 3

"Gör glögg genom att koka 4 dl äppeljuice, 1 cm ingefära, 1 kanelstång och en vaniljstång i 10 min. Tillsätt 6 dl vitt vin (med eller utan alkohol) och värm upp igen. Låt dra över natten och smaka av med strösocker och citron."

Koka vatten först innan du fryser den till is så blir isen kristallklar – snyggt till vit glögg i martiniglas.
 
Toppen