Senaste nytt

SJ Prio Kampanj?

Boomboom

Medlem
Är intresserad av att skaffa SJ Prio och har sett att det tidigare funnits kampanjer med att man får x antal poäng om man skaffar kortet innan datum y.

Någon som kan tipsa om en sådan kampanj som är aktiv?
 

dino_81

Medlem
Just nu får du 1000 poäng om du anmäler dig, nog lika bra att slå till för jag är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden.

Som medlem i SJ Prio får du mer - SJ

OT: SJ Prio MasterCard brukar ha en del kampanjer, ingen just nu vad jag vet. Det kan vara att man får 6000 SJ-prio poäng vid nytecknande om man gör ett visst antal köp under begränsad tid. 6000 poäng gör att man hamnar på grå nivå på direkten. Andra kampanjer jag har sett har varit rabatterade årsavgift.
 

Boomboom

Medlem
Just nu får du 1000 poäng om du anmäler dig, nog lika bra att slå till för jag är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden.

Som medlem i SJ Prio får du mer - SJ

OT: SJ Prio MasterCard brukar ha en del kampanjer, ingen just nu vad jag vet. Det kan vara att man får 6000 SJ-prio poäng vid nytecknande om man gör ett visst antal köp under begränsad tid. 6000 poäng gör att man hamnar på grå nivå på direkten. Andra kampanjer jag har sett har varit rabatterade årsavgift.
Hittade denna som tyvärr nyligen gått ut och hade hoppats på något liknande:
E073 | SJ Prio MasterCard

Finns det någon specifik anledning till att du är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden?
 

dino_81

Medlem
Hittade denna som tyvärr nyligen gått ut och hade hoppats på något liknande:
E073 | SJ Prio MasterCard

Finns det någon specifik anledning till att du är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden?

Jag tolkade din fråga som om du bara vill gå med i SJ Prio, alltså själva bonusprogrammet. Det kan givetvis komma andra erbjudanden men jag skulle nappa på nuvarande, dvs. 1000 poäng vid anmälan.

När det gäller ett antal poäng vid tecknade av SJ Prio MasterCard tror jag att erbjudandet återkommer. Det brukar dyka upp ett par gånger per år är min erfarenhet.
 

Boomboom

Medlem
Jag tolkade din fråga som om du bara vill gå med i SJ Prio, alltså själva bonusprogrammet. Det kan givetvis komma andra erbjudanden men jag skulle nappa på nuvarande, dvs. 1000 poäng vid anmälan.

När det gäller ett antal poäng vid tecknade av SJ Prio MasterCard tror jag att erbjudandet återkommer. Det brukar dyka upp ett par gånger per år är min erfarenhet.
Var jag som var otydlig, kan tänka mig att skaffa ett Prio Mastecard.

Någon som har koll på hur och var man hittar dessa kampanjerna?
 

Boomboom

Medlem
Någon som kan ge råd, bör jag avvakta en eventuell framtida kampanj eller hugga ett kort nu?

Har mailat kundtjänst ang var och hur man hittar deras kampanjer, de gav dock inget vidare svar vilket till viss del kan förstå, Någon mer kunnig medlem här på forumet som kan tipsa?
 

jsn

Medlem
När behöver du ha kort och poäng, hur bråttom är det? Om du inte har bråttom så vänta tills det dyker upp något intressant :)
 
Toppen