Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Själv lade jag en resa om dagen i 25 dagar på lite blandade tider. Ifall SJ skulle gnälla om att det var uppenbart orimligt alternativt att jag inte får några poäng på de första resorna så kan jag avboka resterande utan att tappa alla pengarna Nackdelen med min strategi är väl att de hinner uppmärksamma det här och avblåsa kampanjen. :cool:

Då kommer de ju ta dig 25 dagar för att nå nivån :) Jag har kört järnet och mina poäng finns på kontot! plus att de tydligen skulle ta en eller två dagar att uppdatera nivån! Plus de är helg så dom kanske är segare då ;)
 

Najk

Medlem
Har ni kommit fram till vilken run som har den billigaste ungdomsbiljetten?
Tänkte tipsa syster som åker en del tåg som student.
 
Har ni kommit fram till vilken run som har den billigaste ungdomsbiljetten?
Tänkte tipsa syster som åker en del tåg som student.

Det billigaste jag hittat är 49 kr mellan Falun C - Borlänge C.... Vet inte om de finns billigare då dessa sträckor främst trafikeras av dalatrafiken så åker sällan lokalbefolkningen med SJs tåg mellan dessa stationer. Vet dock inte om någon har hittat billigare :)
 
Det billigaste jag hittat är 49 kr mellan Falun C - Borlänge C.... Vet inte om de finns billigare då dessa sträckor främst trafikeras av dalatrafiken så åker sällan lokalbefolkningen med SJs tåg mellan dessa stationer. Vet dock inte om någon har hittat billigare :)

Säter - Borlänge kostar 49 SEK för ungdom. (Samma pris för vuxen?)
 

agehall

Medlem
Säter - Borlänge kostar 49 SEK för ungdom. (Samma pris för vuxen?)

Samma pris för student. Alla kan dessutom boka studentbiljett då SJ endast gör en visuell inspektion av studentkortet för att avgöra om man får åka på studentbiljetten eller inte. Om någon får för sig att boka en ungdomsbiljett men inte har rätt att åka på den kan SJ, iaf i teorin, upptäcka detta.
 
Toppen