Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Det där sista du skrev förändrade ju läget helt! Hade inte alls tänkt på att man även kan bränna poängen!:D

Här har du den mest ultimata resan du kan göra för dina 24000 poäng

Ultimata resan.png

Eller denna till köpenhamn!

Ultimata dagsresan.png
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Du skulle väl aldrig mer sätta din fot på ett SJ-tåg efter en prishöjning som var för ett tag sedan om jag minns rätt? ;)

Jag har gjort det två gånger för två veckor sedan VST-STO. Hemvägen perfekt, men 25min försening dit (kompensation först vid 30min:mad:). Jag funderade då på att förlänga "strejken", men mitt nya jobb förordar tyvärr SJ....
 
Jag har gjort det två gånger för två veckor sedan VST-STO. Hemvägen perfekt, men 25min försening dit (kompensation först vid 30min:mad:). Jag funderade då på att förlänga "strejken", men mitt nya jobb förordar tyvärr SJ....

Men ibland kan dom vara snälla när de gäller sånt! Jag åkte en gång och fick en värdecheck på 100% när vi var 52 min sena! Dock åkte jag första klass mellan Stockholm C och Hässleholm C en fredag kväll..... Kanske är annorlunda då.... Pröva att skriv bara ;) Om jag tidigare fått ersättning för att jag klagade på att "korglutningen" på X2000 tåget var trasigt så!
 

agehall

Medlem
Jag tycker synd om de som vill åka säter-borlänge närmaste tiden på X3k. Det lär vara rätt fullt på dessa tåg.
 

agehall

Medlem
Någon annan som får

SJ skrev:
SJ Prio-poäng och medlemsuppgifter är inte tillgängliga
Dina poäng och medlemsuppgifter är inte tillgängliga för tillfället.
Vänligen försök igen lite senare.

när man loggar in just nu?
 

Flood

Medlem
20 resor bokade innan de samlade kreditkorten samt internetbanken tyckte att det fick vara bra nu. :rolleyes: Får hoppas att tolvslaget löser saken!
 
Toppen