SJ ny lounge i Malmö

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Ricci, 9 September 2016.

1. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Agö gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag öppnas loungen! Det serveras tapassnacks och kivikscider för att fira. Personalen är mycket glad och stolt!

Edit: Fick också info om att det blir en daglig avgång till per riktning Göteborg - Malmö i 2017-tabellen.

Last edited: 14 September 2016
    Ricci, johan_fbg, Agö och 1 annan gillar detta.
  4. tob

tob Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och i Loungen i Stockholm serverades också cider samt därtill rulltårta för att fira att loungen i Malmö hade öppnat..

5. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skall åka SJ tåg imorgon vilket händer max1 gång per år för mig.
    (Flyger förstås hem senare på dagen...:))

Skall man lägga tid på SJs Malmö lounge eller skall man lägga tid på att sova de extra minuterna?

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sov de extra minuterna och gå direkt till tåget. Ingen som helst anledning att besöka loungen om man inte måste. Jag har gjort det när jag bytt från inkommande från Köpenhamn till SJ norrut.

Jakob Österberg, Ricci och Moco gillar detta.
  7. Moco

Moco Medlem

Brukar förutom kaffe finnas juice, äpplen, och tandpetare i den - så lockar det kan det ju vara värt ett besök :D

Ricci gillar detta.
  8. Hachans

Hachans Medlem

Åh ja! Det brukar finnas ost, kex och kakor också! SAS café lounge på Sturup slår den nästan!

jumbooze, Moco och Ricci gillar detta.
  9. Moco

Moco Medlem

Jo, det varierar väl lite beroende på vilken tid på dygnet man besöker den. Inget dåligt ställe i sig, och det är fräscht. Har jag väntetid mellan två tåg går jag gärna dit istället för att sitta ute i hallen någonstans.

10. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man ta med sig ta med sig någon sorts mat därifrån då jag är osäker på hur stor frukost man får mellan Malmö-Göteborg?

Last edited: 7 September 2017

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!