Senaste nytt

SJ Mastercard

FF#1

Medlem
Sådärja... nu har jag ringt och avslutat kortet. Tog ca 15 sekunder!
Inga frågor eller nått...

Får se nu om det kommer ett ordinarie prio kort och vad det bir förgiltighetsdatum på det.
 

Marric

Medlem
Fick mail om erbjudande med 6500 extra poäng (nivågrundade) och halva årsavgiften första året om man skaffar det.
Verkar som länken ska funka även om man inte fått mailet: E073 | SJ Prio MasterCard
I mailet står det ansök senast 16 maj, gör 5 köp innan 12 juni och du får poängen senast 30 juni.
 

henrik l

Medlem
Fick mail om erbjudande med 6500 extra poäng (nivågrundade) och halva årsavgiften första året om man skaffar det.
Verkar som länken ska funka även om man inte fått mailet: E073 | SJ Prio MasterCard
I mailet står det ansök senast 16 maj, gör 5 köp innan 12 juni och du får poängen senast 30 juni.

Tack för tipset. Funderar på att slå till. Kan ju vara poäng som är bra att ha om man inte riktigt kommer upp till nivån för svart. Jag åker ju en del tåg och från min synpunkt är största fördelen att man t ex kan ta ett tidigare tåg även om man sitter med en icke ombokningsbar biljett. Nu kom jag till min stora förvåning upp i över 40 000 nivåpoäng under mitt kval-år. Men det var tack vare alla kampanjer med 1000 p om man åkte på sträckan Gbg-Sthlm. Bor man utmed den sträckan där tågen stannar så är det bara att tacka och ta emot:)
 
Toppen