SJ har börjat med efterregistrering av Priopoäng

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Cristoffer Cedergren, 30 Augusti 2016.

1. Upptäckte detta idag i appen, tror inte det har gått att efterregistrerat poäng förut? Funkar i 90 dagar efterråt.

2. Jag såg också det. Tror mig dock ha kunnat göra detta även tidigare på hemsidan (mailformulär) men blir väldigt osäker.

3. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man har kunnat göra det länge men man har länkats till hemsidan via appen för att fylla i uppgifterna.
    Direkt i appen är nytt.

4. silwer

silwer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är ganska säker på att man inte kunnat göra det sen nya hemsidan kom! Har bara stått "denna funktion blir snart tillgänglig" när jag försökt.

5. Det verkar ju iaf vara väldigt smidigt nu. Nån som har testat och sett hur snabbt det går att få in poängen?

6. Hachans

Hachans Medlem

Det har gått tidigare på gamla hemsidan. Poängen syntes då omedelbart åtminstone!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!