Sixt retur Nice terminal 1 möjligt ?

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av plover, 30 Juli 2016.

1. plover

plover Medlem

Hej, någon som vet om det går att lämna sixt bilen på 1:an i Nice flygplatsen ? sixt hemsida är lite oklar här, snackar om gold/diamond krav. jag har för övrigt matchat mitt EBG vid boknkng det gick fint :)

2. Tomtebo

Tomtebo Medlem

Tyvärr verkar det variera en hel del. Hyrde av Hertz och fick hämta bilen på T1 men var tvungen att lämna på T2. Platserna som finns utanför T1 är få och fylls väldigt fort sa Hertzkillen iaf.

3. plover

plover Medlem

Jaha då har jag återvänt, hade gott om tid så det blev vanliga terminal 2, funkade fint och ingen kö. Första gången med sixt, statusmatchade mitt EBG och fick direkt snabbare service vid uppjämtningen. Bra också att de har dagorreggade och utskrivna in/utcheckningsprotokoll som jag fick mejlat hem direkt efter att lämnat bilen. Kändes direkt bättre och mer servicemindade än gula bolaget. Jag bokar dem igen.

Holloman gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!