Senaste nytt

Sixt Diamond - retur av bil till terminal 1 i Nice

t90tho

Medlem
Jag har nu skaffat ett Sixt Diamond med hjälp av mitt Carlsson Club Elite. Jag hyrde en bil på Nice Airport utan detta kort på hyrbilscentrum, terminal 2.
Nu skulle jag vilja slippa lämna bilen på terminal 2, och istället lämna den på terminal 1.
Är det någon som utnyttjat VIP servicen för Gold/Diamond på Nice flygplats (så man kan lämna tillbaka på terminal 1) och vet hur den fungerar (behöver man föranmäla/var lämnar man bilen/...).
Jag har skickat frågan till Sixt kundservice, men man brukar ju få svar snabbare här och jag åker imorgon :)
 
Har du något av ovastående kort så hämtar du och lämnar på T1, jag som inte har blev hänvisad till T2 trots exclusiv car I 9 dagar. Lämnade igår på Nice T2 var mer än helt ok, tog c:a 15 min från infart I control line till T 1, sedan 10 min till lounge. Givetvis inte SAS utan Swiss och varm underbar mat och dryck. Har träffat 3 BC inom 1 månad alla har lämnat SAS pga att SAS inte har C. Jag skickade en complain till LH 3/10 och undrade hur dom kan boka in mig på SAS påväg hem när jag köpt en C på LH, jag vet jag borde kolla flight.
Thomas
 

t90tho

Medlem
Det gick alldeles utmärkt att lämna på T1, lite problem att hitta exakt var (hyrbilsparkering efter kiss and leave-zonen, dåligt skyltat) + kod till parkeringen av hyrbilar.
Sedan lång security kö och nästan sist vid gaten efter lite shopping... Helt OK flygning hem med SAS i GO.
 
Toppen